Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Can i have it????

sambil melayan lagu Janji - Akim..


melayan jiwa raga..mata terasa ngantuk tapi macam malas nak tidur lagi..hehehe...termenung memikirkan masa hadapan..haishh..tetibe teringat akan C3 nokia milik umi saya..oohh..canggih..siap bole wifi..saya mahu juga..tapi duet xda..sedeyhh..

bila dalam keadaan kegawatan ekonomi neyh..segala benda saya mahukan..segalanya..tak perlu di listkan..kalau masuk senarai pasti senarai itu panjang sampai saya tak sanggup untuk melihatnya..hahahah..tapi saya sedar akan kekurangan wang yang dimiliki..alangkah heaven nya kalo tetiba ada mana-mana anak raja terpandangkan saya ketika saya berjalan-jalan n jatuh hati lantas melamar saya..memberi separuh dari kekayaan nya kepada saya..ohh!! bapak hebat imaginasi ini..sukee!!..if only it turn to be real..im da luckiest person in dis world..hahaha..if only! k cukup berangan..

dalam hidup ada 2 perkara..keperluan dan kehendak..dan selalunya kehendak akan melebihi keperluan sehinggakan kehendak seakan2 menjadi keperluan dalam hidup..

okayy..for now im dreaming to get a new cell phone..


C3 NOKIA

SONY EXPERIA
SONY EXPERIA

E5 NOKIA (erahh..tepon awok..hehehe)

NOKIA EXPRESS MUSIC

xtau model apa..huhuhu

da one dat i adorable more...huhu..NOKIA EXPRESS MUSIC

i wish i could own one of them..but i dun have money..:(..kepada rakan2 yang baek hati yang menerima duet dari abang JPA..sila2 lah dermakan kepada saya..cukup la RM100 seorang..kalau 10 orang kasik duet saya sudah dapat RM1000..okayy..cukup utk membeli salah satu handphone di atas..if only i could!!..nak buat muka seposen kat pakcik Nasir kompem xdilayan nyer..hahah..nanti mintak dengan bakal suami la sebagai hantaran..bole??hahaha...

before i get a new phone, i stick to my current phone..already used it for 2years and plus..its getting older..really need to replace for a new one..haihh..

NOKIA 3500c...this is my current cellphone..tapi suda ada tanda-tanda penuaan..hahaha..

p/s: wahai future husband, could you buy me one???if can..ill love you for ever..tp i nak SONY EXPERIA boley??hahaha..demand!..ok..fullstop!






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment