Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Luahan Rasa

Aku suka dia

Aku sayang dia

Aku rindu nak dgr suara dia

Aku rndu nak tgok muka dia

Tapi…

Macam mustahil je untuk aku buat sume bnda ni

Sebab dia xrindu aku pun

Dia bukan ingat kat aku

Mungkin aku je yang bertepuk sebelah tangan

Kalau la betol..aku rela..

Kenang dia dalam khayalan

Kenangan kami tak mungkin dapat dilupakan

Memori yang sentiasa terpahat dalam minda

Walaupun berjauhan

Namun kenangan silam menemani hidupku kini

Sungguh..aku tak tipu langsung..

Dia berjaya mengetuk pintu hati ini..

Walaupun hadirnya seketika

Tapi memberi makna dan kesan yang mendalam

Andai aku bisa undurkan masa..pasti..aku akan undurkan..memperbetulkan apa yang tidak betul..menjelaskan isi hatiku yang sebenar..namun sudah terlambat..

p/s:jika ini takdirnya..aku terima dengan hati terbuka..rela..kebahagiaan dalam perpisahan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment