Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

a hectic day..


sangat penat..banyak benda yang berlaku pada hari ini..
semalam..ada latihan teater..sampai kul2 pgi
kemudian pagi tadi..
bangun jam 6.15 pgi..
get ready utk perarakan Maulidur Rasul..
berkumpul di depan pejabat jam7.20 pgi..
waaahhh..awal taw aku bangun pagi..
da lah tdow lambat..
adeihhhh...

kami gerak ke pusat ko-k..
n berkumpul disana..
perarakan bermula jam8.30 pagi..
kena berselawat..
sambil berjalan kaki..jauh taw..
dari pusat ko-k hingga lah ke dewan Mas..
penatt..

then..aku ngan dhila..lepak di library..
menyiapkan segala assignment..
adoii..kepala da sangat berat..tapi sabarr..
sampi jew dpp..
balik blik..
solat asar..n tanpa membuang masa..
terus aku tdow..

waaahhh..nikmat yang amat dasyat..
macam xtdow smggu aku rase..

aku tdur smpi jam8.45 malam..
OMG...aku terlewat..nasib baek amy msg ak..
kalo x..maseh enak dibuai mimpi..
penattt...tpi nak wat cne..
cam kak teh cakap..student life..need to accept it whether u like it or not..

now..ad latihan teater kat blik aktiviti 1..
hope everything berjalan lancar..
hope member2 bagi komitmen yang sangat tinggi..
k chow dulu..hehehe..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment