Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Terukir Di Bintang

sekarang ni lagu yang paling meletopssss di radio dan menjadi pilihan ramai adalah lagu Yuna-Terukir di Bintang...mula mula dengar macam "alaa..biasa jekk..sedap laa..ok laa.."..haha..lebih lebih kurang je pendapat aku tentang lagu ni..


so satu hari ni..one of my friend, suhaidah..dia bagi klip video perkahwinan lisa surihani + Yusri KRu..semua sekali aku tengok..background music yang digunakan adalah lagu Terukir di Bintang..sambil sambil tengok adegan sweet and romantik lisa and yusri..tambah pulak lagu yang memang sangat kena dengan situasi..secara tak langsung and tanpa disedari aku telah jatuh cinta...jatuh cinta pada siapa??pada lagu ni laaa..ahaha..ad la tu yang pikir bukan bukan..keh3..

sedapp oooo..memang sesuai lah lagu ni kalo nak luahkan isi hati indirectly pada seseorang..suruh partner masing masing dengar then definitely they will know what is in your heart and mind...khelass giteww kau bedah!..haha..

so hari hari aku dengar Era..memang takkan miss dengar lagu yuna ni..siap download lagi taw..betapa sukanya aku dengan lagu ni..cun ahhh..hehe...


dengarkan lagu ini..best! dedicated for YOU too..iloveyou:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment