Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

21 years old..its not too old..:)

heyy frenn..Assalamualaikummm...


hehehe..so..today is my special dayyy..16th of July..tarikh aku dilahirkan..genap 21 tahun aku hidup atas muka bumi Allah Yang Maha Esa ini...alhamdulillah masih lagi aku bernafas..umur 21 tahun..kalau zaman dolu-dolu umur macam ni dah kahwin siap ada anak..tapi ianya tidak juga berubah pabila da beberapa rakan aku yang dah kahwin..huiyooo..jeles aku dengan mereka..tak apa rezeki mereka awal..insyaAllah rezeki aku di lain masa..

hari ni bukak facebook and yes kawan-kawan di alam maya aku telah wish kat aku..n most of the wish adalah "semoga cepat kahwin', "semoga cepat dapat pakwe"," semoga dapat BF!"..oohh i really hope all the wish may comes true..yeahh look forward for it..heheeh..*gatal siket*...setiap orang bila da menginjak umurnya pasti ada sesuatu azam yang ingin dipenuhi kann..and same with me..adakah ianya dipanggil azam??or the exact word might be impian??tak tahu laaa..apa-apa pun ini adalah harapan aku..:

  1. aku ingin membuat perubahan dalam diri cuma tak tahu macam mana caranya..
  2. wanna make my family proud with me..just because i feel that im doing nothing to make my family happy especially my parents..:(
  3. wanna find somebody yang compatible with me..near with me that he can lend his hand whenever im in trouble..but i know its impossible to achieve!..:(
  4. saya nak jadi lawyer terhebat...jap..nak jadi lawyer ker magistrate ataw timbalan pendakwa raya??hurmm still confuse what i wanna be in future.:(

yet, i dont have any plan to be done..yet i dont know what i wanna do in future..im just following the timeline..i dont know which path should i choose..

so..happy birthday to myself..hehehe..i hope ill be a better person in future..guys!..do pray for me yaaa...:))


this is me!..im 21 years old..is it too old??i guess not..still sweet rite!..hehehe..:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment