Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

finally!!

salam..heyy..ape kabo??sehat kahh??hehee..aku neyh baru balik dari UUM sintok kedah..menghantar report praktikum..BY HAND!,,bagus tak aku??hehehe..tapi sumpah penat!..haiyooo..


aku gerak p kedah rabu pagi..around 9.30am bas gerak..pakcik driver aku bawak bas cap MESRA LINER..ok la jugak..seat dye pon best!..bas neyh lalu ikut penang..tapi sebab aku nak turun Sungai Petani, then pak cik bas drop by kt Hentian Bas Express Pekan Lama, Sungai Petani just because of me!..hahaha..bangge aku..perjalanan memakan masa lebih kurang 8jam..kematu punggung gueee...eeeiii..aku turun kat sana then call makcik yanie..naseb baek ada yani..baek bebenor mak dye..sporting giler..haihh..segan aku d buatnyaa..malam tuh lepak2 kat umah dye..maen masak2 ngan mak yani..hehehe..seronok..aku p antaq report keesokan ary nyee..

esok nyer naek bas lompat-lompat..sumpah penat!..dari SUNGAI PETANI--->SHAHAB PERDANA ALOR SETAR----> CHANGLUN---->UUM(kereta sewa)..gigih kann..tapi tak apa sebab nak antar report aku sanggup..ecceeeehh..hehehe..bas balik terengganu malam tu jugak 11.15mlam naek bas TRANSNATIONAL..sumaph lepas ni aku takkan beli da bas cap ini..better naek SP BUMI lagi..haihh..bas aku supposedly 11.5pm tapi arrived 11.40pm..then ak da elok-elok naek bas selimut bagai bersedia untuk tidur, pakcik bas matikan enjin..aargghhh..KEPANASAN!!..NYAMUK GIGIT!!..BENGANG!!...semua ada..aku da nyumpah-nyumpah da kat binatang bukan peliharaan ini..tetibe one guy yang duk depan aku tegur aku cakap "sabar laa ea..semua orang pon rse bnda yang sama"..ok fine!..sumpah malu..terasa nak sorok muka bawah kerusi..:( tapi buat cool jek..aku pon sembang-sembang la ngan mamat neyh..dye ni one year younger than me..oohh adeq rupenya..baru berniat nak ngorat..oppss..abaikan!..haha..he is such a nice guy..takda la boring sangat aku dalam bas tuh..bas tu rupanya terputus tali kipas bas..kena la repair untuk kesejahteraan bersama di dalam perjalanan nanti..

around 2pgi..bas baru ok..baru la aku dapat menikmati udara sejuk buatan manusia..bersyukur!..then bole smbung tidur dengan nyenyak n mimpi kawin dengan putera raja macam dalam cerita Playful Kiss..ok da cukup melabon!..hahaha..aku sampai umah dalam pukul 8.30pagi..ok laa..takda la lewat sangat..ternyata pakcik bas ini bawak bas dengan kadar kelajuan yang tinggi tapi penuh hemah..kami selamat!..gud job uncle!..:)

then ary neyh aku tak keluar rumah langsung..penat menjadi penumpang bas untuk seketika...malam ni pulak adeq aku yang duk uitm arau balik..mybe subuh esok sampai umah..then tomorrow my family member will be completed!...cukup korum..hahahaa..esok mak aku nak belanja makan..sebab apa??haaa..korang pikir la sendiri yaaa..hehehee..

k laaa..thats all for now..nak sambung layan skandal dari seoul..huhuhu..yang penting report praktikum berjaya dihantar dalam tempoh masa yang diberikan!..tahniah najmi adila!..hehehe..

~the end~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment