Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

hello!

Assalamualaikum...


okeyy..my last dayy..Praktikum sudahh tamat!..ahahha..sekarang adalah masa untuk menternak badan...OMG!..

sedihh..mereka sangat happening..Syahmi, Akif, Ahnaf, Baby, Janah!...mereka sume adalah rakan yang terbaik..Dayah n Puteri juga..kami melepak sama2..makan sama2..gosip sama2..happy moment..n suasana ini mengingatkan aku kepada persahabatan antara aku, afiq ammar dan juga fuad sabri..n yes i really miss them!..mereka adalah sahabat terbaik yang pernah aku jumpa walaupun afiq mungkin dah lupakan aku..itu aku pasti!,..hehehe..

dari pagi hingga petang aku tak buat kerja langsung!..tangkap gambar menjadi kepentingan aku sekarang ini..then kami ad makan2 di pantry..really macam family aku rase..n i do really love all the staffs and also the lawyers yang banyak membantu..especially Kak Sha!..she is a veryy great person n aku da anggap dye as my sis..she is beautiful..:)..kak sha..saya sayang sama kamu..:(

tapi apa yang aku nak sampaikan kat sini adalah aku sangat sayang dengan warga High Court Kuala Terengganu..sumpah dorang memang terbaek!..banyak membantu aku..Abg Zaidi ajar aku buat Nota keterangan, kak shila+kak ida ajar filing dokument bankruptcy, abg pian bagi aku baca kes2 jenayah, kak ina,kak huda teman untuk bergosip..cc musa, kak zan, kak ila, kak ati, kak ma, abg bob, kak munira, en ripin, en mail, en hisyam yang tolong aku carik fail yang aku perlukan, tn erman as my supervisor, kak ha, abg shah yang ensem..hehe, kak nani dan sume lah..im gonna miss u all..muahhh...:)

wit my lovely members...=)

abg shah yang ensem bersama en jo yang baik hati..n jannah yang cantek!..=)

wit my lovely sistah!..kak sha & kak ain..cantekkan mereka..=)

so..thats all for now about my practicum story..ap yang boleh dikatakan adalah saya sayang sama mereka ketat-ketat..n yess..this morning i went back there to meet wit Akif, Ahnaf, Syahmi, Baby n all the HC staff..n yes!..tomorrow as well..nak berdating dengan kak sha pula!..yahoo..hohoho..

~the end!~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment