Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Hepi New Year!!...20 sudeyhh..:(

aloha..first of all..aku ingin ucapkan HEPI NEW YEAR kepada rakan-rakan sekalian..mesti korang sume da kuar berjoli kan..aku gak menyambut new year di changlun ngan kak fatin..kak fiqah and aliya..thnx 2 them kerana ajak aku makan sekali..kalo x..kebulur lar aku..hek3..

okeyyy..bercakap pasal new year neyh..umur aku da bertukar angka..da berkepala 2..aaahhh..da tuaaaaa..alahai..aku da masuk 20 tahun da walaupun bukan secara rasminya..sedeyhh la kawan..nak muda lagi..hihi..poyo jew..skang neyh aku melepak bersama ngan kak fatin kat bilik MPP UUM..saje2..xda keje teman akak neyh kat sni...bile new year..semua mempunyai azam masing-masing..weyyhh,,aku pon ade gak taw..bukan korang jew..heee..okeyyy..aku nak list kan ape azam aku tuk tahun baru neyh..bace taw..haha..

  1. menjadi pelajar yang baek
  2. siapkan assignment awal2..
  3. nak kawan baek ngan pakcik DL utk 2 semester..hihihi..
  4. bersikap jujur dalam semua perkara
  5. kukuhkan iman di dada [jaga solat dan baca quran selalu]
  6. nak study smart and hard la jugak..rajin2 p library..hee
  7. gembirakan hati umi dan ayah..xnak dorang kecewa ngan aku lagi..
  8. menjadi lebih sopan
  9. kurangkan aktiviti-aktiviti yang kurang faedahnya..bisakan aku??heee..
  10. enough facebooking or wat so ever..tp blog still bukak la kot..hee..
da la kot..kalo nak list semua..mmg xcukup entry aku neyh..hahahha..banyak weyhhh azam aku..ntah ley capai ntah x..xpew2..istiqomah..hahahaha..k cukup mengarut sampai sini..dah la gune laptop aliya..credit to her 4 borrowng her cute lappy..comeyyy..pink in colour..wiwiwii..

monolog dalamn: hurmm..sedeyh lar..da tua..20 tahun da..kena jadi lebeyh matang la nampak gayanye..da la aku neyh cam kurang matang walaupon ramai yang cakap aku neyh matang..haihhh..pelik2 dorang neyh..da lah..penat nak type..sambung esop lak yer..heeee..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment