Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

dasyat @ normal??

berdasarkan tajuk entry aku kali neyh..dasyat atau normal??hahaha..aku pon xtaw..satu kejadian telah berlaku yang mana aku xpena tengok sebelum neyh..so bg aku dasyat la..maybe bagi korang normal kot...alkisah..petang tadi aku ngan jiha berjogging keliling kachi neyh..konon nyer nak kurus lar..tapi malam tadi melantak gak maggie sup sayur ngan 2 gelas air limau nipis kat kak mona..abez aku nyer program nk diet..haha k2..cukupp..aku jog ary neyh 4 pusingan dari dewan kachi ke Sme Bank..2 pusingan jalan kaki and 4 pusingan naek basikal ngan shin fei..naek bukit la weyh..ahahaha..nak tercabut lutut2 aku taw..penattt nak mampooss.. k lam kul 7 aku ngan jiha da nak balek lar..tetibe aku nampak seseorang yang dikenali..kak fatin..aku ingat dye wat ape lar kat situ..aku pon g la mendekati dye..sampai sana..Ya Allah..terkejut nyer aku tengok cermin depan kete akak aku neyh..da macam corak leopard da aku tengok..naseb baek kaler putih..kalo x da tetukar da..hahahha..sorii akak..saje jew nak merapu..:))

aku pon ngan xmandi nyer..penat macam hape jew baru pas jogging duk la melepak kat situ..ngan kak fatin..akak rumate..abg khai..menunggu ketibaan yang amat terhormat abg firdaus yang membeli pembalut plastik di Changlun..amat lame mereka pergi membeli nyer..huhu..xpew2..then abg bani ngan akak fatin men"decorate" la kete 2 bia nampak lawa sket..hihihi...xda la..tampal xnak bagi kaca mess up lam kete t..esop pagi baru kami gerak ke jitra tuk membaiki cermin kete 2..hee..jap2..korang taw x knp ley jd mcam neyh??haa..neyh angkara lori batu yer..bkan lori balak k..ade beberapa biji batu kecik telah jatuh ke atas cermin hadapan kete..2 yang jadi macam neyh...giler retorik ayat aku..ataw..SKEMA??hehehe..dbawah ney ak sertakan gambar kete kejadian..huhu..perhatikan yer..huhu..:))

kete kejadian..:)

akak fatin with her car..

me with kak fatin..;))

monolog dalaman: okeyy..as a conclusion, kete akak aku neyh mempunyai pelbagai pengalaman dalam masa yang tidak sampai setahun..apa pengalaman itu bia aku jew la yang taw..huihu..lagi satu yang aku tensen malam neyh..wifi cam hape jew..lambat la syi***..adoiii..kjap on..kjap off..payah aku nak merapu lelebey kat ruangan aku neyh..huh..xpew la..bab kata apan..dye nak suh ak stop blogging..stat studying..arrghh..yela apan..btol la tuh..hehehe..sehingga bertemu kembali..:))

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment