Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Meronggeng@Bergonjeng..??^^

apakah maksud sebenar bagi kedua-dua perkataan yang aku tulis as a title untuk entry aku kali neyh??haaa..mesti korang pon xtaw kan..hahaha..xpe2..rilex..aku pon xtaw..ramai yang mengatakan bahawa dua perkataan ini mempunyai maksud yang sama..tapi ade pula kate maksud berbeza..arrrhhh..lantak lah..ade aku kesah ngan maksud-maksud semua neyh..huhu..yang aku taw maksud nye keluar berpoya-poya..hahahaha..

k..cakap pasal berpoya-poya..semalam,aku,cha,nadia,dira,wawa,dila kuar jejalan melepaskan rasa buhsan masing-masing..kami gerak kew Jitra Mall as usual tengok wayang..aku xtengok pon..konon-konon xnak wat perkara yang lara la konon nyer..hampehh toll..cam baek jew aku neyh..hahaha..aku xmasuk wayang..so aku tawaf lar satu JM neyh..tetibe jumpe ngan mereka yang laen sedang membuat rambut baru di salun..fuyooo...lawa nyer..hahhaa..mereka yang laen menonton citer Sherlock Holmes ngan Paranormal..cha cakap cite paranormal tu bez coz wat kali pertamanyer dye tutup mata mase tengok cite antu..hahaha..klaka betol dye neyh..aku kalo masuk panggung tengok citer antu..kompem dari awal sampai akhir aku tutup mata..hahaha..takut la weyhh..yeewwww...

pas tengok muviee,mereka gigih untuk makan seafood di Kuala Perlis atas sebab cik dhila sudah mengidam mau makan sotong celup tepung..fuhlamak..bes la syiall weyhh..perjalanan ke sana aku rase amatlah jauh nyer..nak tercabut sendi aku duk lam kete kancil tuh..okeyy..cakap pasal kete kancil..taw x kami gigih menyumbat diri masing-masing seramai enam orang didalam kete itu..naseb baek kami sume slim-slim..hahahah..sangat la poyo nyer..hehe.okeyy..sampai kt perlis..da mengorder segala makanan,tengah-tengah menunggu tetibe ternampak Kak Intan a.k.a JPM Sme Bank..hahaha..teramat la terkejut nye kami especially dira la kan..coz sepatut nyer dira kena pgi kem kt paya pahlawan.tapi dye ponteng ngan alasan demam..huh..bagus kan beliau..hehehe..tup2..terjumpe ngan Kak Intan..haa..taw kecut mereka-mereka ini..heheh..tapi dira cool jew..diam..wat cam sakit la..gud acting..:))..pas tuh kami menyantap dengan lahap nyer makanan-makanan itu..memang Gurls day Out betol kami neyh..hahaha..

monolog dalaman: penat kot kuar semalam..haihh..xpew2..kuar awal2 so pas ney da xpayah kuar da..hehe..kepada yaniee..kesian kamu kena berkursus..saba eak..jadilah JPM terbaekk..hahaha..im looking forward to go to pahang...attend arni's sister wedding..hehehe...naseb baek mak aku sporting bagi aku ikut..thnax umii..love u soo much and im freaking miss all my family..:(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment