Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Aktiviti Hujung Minggu..^^

Selamat Pagi kawan-kawan..sudah lama tidak meng"update" kan blog aku neyh..hahaha..al maklumlah..bz..huhu..hujung minggu neyh..aku mendapat banyak gila pengalamn..untuk pertama kali nyer aku balek ke rumah kawan aku kat pahang untuk wedding akak ngah dye..selama ney aku xpena taw ikut kawan balek umah dorang..tapi kali neyh macam nak ikut jew..so sampai la aku di Felda Chini..keluarga kawan aku neyh sangat ramai..ade 10 org adeq beradik..ramai kan..yang bes nyer dye neyh ade adeq kembar..comeyyy...nama nyer sara n lina...pagi semalam,majlis pertunangan along dye lam kul10 pagi..kemudian lebey kurang pukul 12 lebey majlis akad nikah kak ngah dye lak ngan emir..pengantin2 neyh sangat la cantek..persandingan lak sebelah malam..

k cakap pasal bersanding..majlis tu wat kat umah kawan aku..da sedang asyik mereka2 memasak..ak xla kan..nak hangus nasik2 tu suh aku masak..hahaha.. tetibe pakcik bekalan air sebok nak membasuh tangki..haihh..sebelum neyh xnak plak mencuci..tengah2 orang nak kenduri neyh la sebok nyer nak mencuci..masalah betol la..so..lam kul6.30..memandangkan pinggan mangkuk da bertimbun..arni,syafiq and aku gigih membasuh pinggan secara traditional kat luar rumah..penatt..tapi bezzzzz sangaatt..hahaha..pengalamn beb..malam 2 da bersanding..aku gigih menggosok segala baju yang nak digosok termasuk baju pengantin..amek berkat..heee..da siap..kami bergambar sakan atas pelamin..aku..arni..adi..syafiq..teh..n mereka yang laen..nti aku ltak gambar kami ea..huhu..pengalamn memang bess..dapat kenal ngan dorang sume..mereka sangat sporting..i likeee..

aku n arni..

syafiq,arni,aku and adi..:))

arni with her twins..

us in da flight..yippie..:))


monolog dalaman: okeyy..aku gembira..pengalaman ini merupakan kenangan manis aku..hehehe..bes2..tapi pas neyh da kne pikir sal blaja..adoii..Legal Skill..kenapa la kau ade test esop???haihh..da la aku xbce stu hape pon lagi neyh..gigih kan aku..hurmm..pape pon..life must go on..chaiyoo!!..:))

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment