Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Comment????..^^

haihh..ape masalah nyer??
blog kuh xley nak komen..
kenapa..kenapa...kenapa??????
ntah..biar kan aje lah..
tadi yaniee da tolong tengok2 kan da..
tapi still xda perubahan..
lantak ko lar blog..
malas dah nak pikir..
neiway thnx to yaniee..
soryy syng..xley nak tdow bilik kamuu..
aku kelas kul 8 pagi okeh..ulang suara..pukul 8 pagi..alahai..
awal yang teramat sangat..
so esok..aku bersama anur akan menaiki bas jam 7.15 di kafe Kak Mona..
bapak awal nyer..haihh..xpew2..kami kan pelajar pintar..kah3..
da la weyh..malas nak tulis..mata pedih..
besok lar aku post btol2 citer kat blog neyh..
banyak story nak gtaw..huhu..
kawan-kawan..sebelum tidur..
basuh kaki dulu yer..
kemudian baca doa tidur..
dan..
jangan lupa set alarm..
nanti ada plak yang wat cutey sendiri pagi esok..hek3..
k Gud myte frenzz..

monolog dalaman: hari neyh aku makan kaya..aku makan KFC yang dikirim kan kepada en syafawie..terima kasih kepada beliau..hahaha..so esop aku makan miskin coz duet da xdaaaa!!!..hurm..:(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment