Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

HIMPUN..Patriot Negara^^

selamat petang kawan-kawan..sudah lama tidak mengepost cite-cite baru..hehehe..okeyy..aku neyh baru jew pulang dari satu program yang sangattt ilmiah...nak taw ape..name program tu adalah....HIMPUNAN PATRIOT NEGARA (HIMPUN).. hebat x name program neyh..hebat kan..lagi hebat orang yang menyertainye la kan..hahhahaa..very da gigih kami sume join program neyh..mulut cakap bersemangat..tapi dalam hati..masyaAllah..xtahan..huhu..

program neyh dijalankan di Pendang Lake Resort bermula 22 Jan-24 Jan 2010..lame taw kami berhimpun di sana..kalo tempat syokk..seminggu pon kami tahan.tapiii..korang taw x..kami duk satu dorm brape orang??kami duk..48 ORANG taw!!da macam kat hostel ataw kat plkn da aku rase..haihh..mandi pon gune kolah jew..neyh betol-betol nak pupuk patriotik lam diri kami neyh..hahaha..program dye quite interesting la walopon aku neyh sememangnye kurang pandai dalam bab-bab sejarah..ntah macam mane la KPTM ley amek aku jd student law...haihh.. tapi group member aku agak bez lar..skali ngan dak Unimap..bukan senang nak mingle ngan U len..

byak sangatt pengalaman yang aku dapat ketika kursus HIMPUN neyh..samada manis ataw pon pahit..aku dapat kenal who are da true frenz..who are da fake frenz..how to sociolize with da surrounding..n many more..n of course aku dapat banyak ilmu mengenai sejarah walaopon untuk kali kedua nya aku tidur ketika tayangan Hati Malaya..tahniah untuk aku yer..hahahah..part paling bezz adalah tyme riadah ketika buat tarian poco-poco ngan satu orang fasi neyh yang amat la sporting..en azhar kot namanyer..bezzz..n lagi satu tyme wat mercu tanda..berpeluh-peluh aku taw tolong siapkan mercu tu..aku wat2 pandai jew mase tuh..padahal xda idea langsung nak bina cmne..main hentam jew..hahaha..last2 rombak balik wat cara baru..at last after 2 hours we finally made it up..a tower of KLCC..bangge siodd..;))..bawah ini antara gambar-gambar kami..ooppss..lupe nak gitaw..name kumpulan kami adalah PERWIRA okeyy..cheer kami..

*HIMPUN..HIMPUN..PERWIRA..heghh..PERWIRA..heghh..PERWIRA..heghh..heghh.. cool x kami..hehehe..


with my group members..on da last day..:))

half of my new frenzz..

makan2 tyme~

monolog dalaman: okeyy..i enjoy da programme although at first its a lil bored..but i manage to mingle around with my new frenz either from Unimap or UUM itself..byak benda yang dipelajari sepanjang di sana...n yang paling aku rase bes adalah after diz camp..seorang hamba Allah ini telah mula menegur aku semalam di kafe Kak Mona..gembira kah aku??aku rase bersyukur dan berharap hubungan kami yang retak dulu dapat diperbaiki dan dipulihkan semula..semoga hubungan persahabatan ini kekal untuk selamanya..~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment