Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Pengalaman..ooo..pengalaman..

memang satu pengalaman yang tidak akan aku lupakan..buat pertama kali nyer...aku ter"stuck" di KLIA,Sepang..hahhaa..gigh x kami..aku bersama dengan Arni n her fren..Syafiq..mesti korg nak taw kan kenpa kami ley stuck kat sni..apeee..korang ingat kami suke suki ke nk lepak2 kat sni..kami nak balekk aw..waaaarghhh...k2...da ckup..sabar2..camni...

4.00ptg: bertolak dari kach ke alor setar
5.00ptg: sampai dengan selamatnye n bersemangat yang tgi utk naek flight di alor setar..
5.01ptg: kami berdua menerima mesej dari AirAsia tentang delay..tukar masa ke jam n 7.50malam..okeyyyy..fineeee...apalagii..patah balikk ke alor setar n makan MCDonald..hik3..
6.30ptg: tiba kembali di Terminal Alor Setar..terus meng"check in"..n melepak di surau..
7.50ptg: mendengar pengumuman dari sorg gadis flight tunda lagiii...ke jam
8.20malam..apeee???woiittt..bapak lambat nyerr..bapak sengal
nyerrr..xpew2..sabar2..
8.20mlm: menaiki pesawat..duduk dengan bangge nyer..hahahaha..mcm first tyme jew br
naek plane..gigih jew..huhu..okeyyy..ckuppp..

9.30mlm: arrive at LCCT..sebelum tuh kami da plan da ap nk buat..nak buat ap???ap

lagii..kami lari lar..kami ingtkan tu padang lari pecut..tue yg pecut mcm jaguh jew..hahahaha.. da la ngan beg nyer lagi..nak senget2 bahu kami taw..adeiii..
9.40mlm: menaiki taxi uncle cina..mmg terbaekk la weyhh uncle neyh..dye bwak kete macm nk
race lam cite
impak maksima jew..tkott aku..tp aku gak yang suh uncle tu
race..hahaha..lantak
lar..tp uncle tu sportng nak mamposs..huhu
9.55mlm: tiba di KLIA,Sepang..tempat yang terindah..konon nyer lar...okeyyy..da sampai..g kat
kaunter..taw x dye cakap ape..."
maaf ye dik..da xley nak masuk..sume da
boarding..tgu mase nak berlepas jew
"..waaaattt???macam si** jew..adoiii..tensen aku..

k..tue sejarah perjalanan aku dan arni bermula dari bumi sintok sampai la di bumi KLIA..fuhh..jauh weyhh..pengalaman yang agak berharga..walaupon agak tensen kerana tetibe duet mengalir macam air..sedeyh tue sedeyh la jugak..tapi benda macam neyh payah nak dapat lar..bukan senang untuk aku menapak ke KLIA untuk masa skang neyh..memandang kan aku da menetap di bumi US..ulu sintok yer rakan-rakan..hee..

monolog dalaman: okeyyy..malam neyh wat julung kali nyer aku akan tdur di KLIA..ntah boleh ntah tidakk kami nak melepak disini.aaahh..lantak la weyh..dari kami kena bayar mahal...huhu..skg ney im alone.with my lappy and arni's..dye g jejalan ngan kwan dye..aku da pening pale da neyh..if someone could help me rite now..i wish there is somebody out there will come and help me..:(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment